Prehľad noviniek v Kanade

Caterham
■ Kovalainen absolvoval aerodynamické testovanie na najdlhšej rovinke okruhu Circuit Gilles Villeneuve

HRT
nové zadné prítlačné krídlo s veľmi nízkymi uhlami nábehu oboch prvkov

Ferrari
nové výfuky podľa vzoru McLarenu
predné brzdové kanály inšpirované Williamsom
dve verzie predného krídla s rôznymi klapkami pre rôzne úrovne prítlaku
■ rôzne verzie zadných krídel testované v druhom tréningu
■ rovnako ako Kovalainen v Caterhame využilo i Ferrari dlhú rovinku na aerodynamické testovanie Alonsovho vozidla

Force India
otestované predné krídla, ktoré sa líšili iba prítomnosťou Gurneyho klapiek na odtokových hranách
zadné krídlo pre nízku úroveň prítlaku

Lotus
dve verzie predného krídla a upravená pozícia predných TV kamier na nosovom kuželi

Marussia
presunutie predných TV kamier od pilierov predného krídla k bočným stranám nosového kužeľa

McLaren
integrované matice boli nasadené nielen na zadných ale aj na predných kolesách

Mercedes
predné krídlo pre nízku úroveň prítlaku prišlo o kaskádové elementy
upravené tvarovanie otvorov chladenia v brzdových bubnoch prispelo lepšiemu chladeniu brzdových kotúčov a doštičiek v strmeňoch
■ aj Michael Schumacher v treťom tréningu pomáhal s vyhodnocovaním aerodynamickej konfigurácie testom na rovinke

Red Bull
■ tím bol po kontroverzii s otvormi v podlahe nútený prepracovať ďalšie nevyhovujúce riešenie. FIA rozhodla, že dizajn brzdovej chladiacej sústavy zahŕňajúcej okrem brzdových kanálov i čapy, ložiská a ráfiky predných kolies slúži okrem chladenia aj na nepovolené aerodynamické účely a nariadila tímu vykonať v tomto systéme zmeny.
počas voľných tréningov Red Bull pracoval na získavaní dát o aerodynamických charakteristikách bočníc pomocou testovacej sústavy takzvaných Kiel sond
nad zadnými brzdovými kanálmi sa objavili nové krídelká

Sauber
zadné krídlo pre nízku úroveň prítlaku

Toro Rosso
výfuky špecifikácie z Mugella
zadné krídlo pre nízku úroveň prítlaku

Williams
■ tím otestoval dve rôzne špecifikácie zadného krídla (pôvodnú a novú verziu pre nízku úroveň prítlaku)

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s