Prehľad noviniek vo Valencii

Caterham
■ upravené predné a zadné krídlo
■ nová centrálna kaskáda nad spodným zadným krídlom je veľmi podobná riešeniu Williamsu
■ vylepšenia podlahy

HRT
■ stajňa sa vrátila k zadnému krídlu z Monaka
■ Pedro de la Rosa potvrdil, že tím podnikol určité kroky k náprave nedostatočného systému chladenia bŕzd, ktorý bol príčinou oboch odstúpení z pretekov v Kanade

Ferrari
nové bočnice predného krídla
upravené riešenie výfukov a karosérie bočníc z Kanady sa osvedčilo a tím ho bude využívať v nasledujúcej fáze sezóny
■ vylepšenia podlahy
drobné zmeny v oblasti deflektorov a bočnicových panelov
rozdielne tvarovanie spätných zrkadiel a ich uchytení k šasi u každého z pilotov (novú verziu má k dispozícii iba Alonso)
■ okrem toho sa vozidlá Alonsa a Massu líšili aj rôznymi deflektormi pod nosovým kužeľom
■ nielen v Kanade, ale i vo Valencii ponúkla trať vďaka svojim dlhým rovinkám možnosť aerodynamického testovania pri konštantnej rýchlosti

Lotus
nové predné krídlo (hore na obrázku) na vozidle Romaina Grosjeana
nové spodné krídelká za zadnými brzdovými kanálmi
■ Kimi Räikkönen v prvom tréningu testoval novú podlahu, zadné zavesenie a ďalšie úpravy riadenia
■ obaja piloti vykonávali v prvom voľnom tréningu aerodynamické testovanie na rovinke

Marussia
■ predné krídla monopostov dostali vo Valencii novú iteráciu kaskádových elementov

McLaren
vylepšená verzia zadných nastaviteľných brzdových kanálov
dve odlišné verzie krytu motora

Mercedes
vnútorný kryt predných kolies doplnený krídelkom v tvare “r”
■ pridané generátory vírenia nad vstupné otvory oboch bočníc
predným krídlam chýbajú rovnako ako v Kanade kaskádové elementy
■ ako Rosberg, tak i Schumacher využil možnosť aerodynamického testovania pri konštantnej rýchlosti

Red Bull
prepracované riešenie čapov predných kolies, ktoré od víkendu v Kanade podliehajú objasneniu pravidiel – otvory smerom von od závitov boli odstránené, no séria otvorov bližšie k stredovej osi zostala aj naďalej zachovaná
■ predné časti bočníc boli doplnené o podobné dvojice generátorov vírenia, aké používa napríklad Force India
■ nové predné krídlo
nové bočnice zadného krídla testované Markom Webberom použil v pretekoch aj Sebastian Vettel
■ nové zavesenie zadných kolies s upravenou geometriou používané aj v Kanade má za cieľ umožniť lepšie využívanie zadných pneumatík a širšie možnosti pri nastavovaní statického odklonu kolies
nová podlaha
■ najväčšou zmenou je však ďalšie riešenie karosérie bočníc v zadnej časti monopostu, ktorá využíva obligátny tunel ako dvojitú podlahu

Sauber
■ tím pokračoval s verziou zadného krídla zavedenou v Kanade aj vo Valencii, no do pretekov bolo nasadené zadné krídlo bez výrezov v klapke

Reklamy

One response to “Prehľad noviniek vo Valencii

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s